Ruhamárkák, melyekre érdemes odafigyelni
2014. január 29. írta: Mészáros Boldizsár

Ruhamárkák, melyekre érdemes odafigyelni

A férfidivat fastfashion márkái: H&M, Bershka, Pull and Bear, Zara, Reserved, H.E. by Mango

fashionkillara_2.jpgAz áruházakat járva újabb és újabb boltok nyitják meg számunkra kapuikat. Kétségtelenül egyre nagyobb az igény, így a választék is, de vajon a mennyiség a minőség rovására megy? Nézzük meg melyek azok a fast-fashion márkák, melyek megfizethető áron hozzák el számunkra a nagy divatmárkák által megteremtett stílust.

 

 

H&M

A Hennes & Mauritz a világ legelterjedtebb fast-fashion márkái közé tartozik. A svéd divatmárkát Erling Persson alapította 1947-ben. Célja az volt, hogy a trendi divatos ruhákat minél több emberhez eljuttasa, így árait alacsonyra szabta. Eredetileg csak a női vonalat képviselte - innen a név: Hennes - hölgynek -, ám 1968-ban a Hennes megnyitotta kapuit a férfi trendek számára is. Mára már a gyerekdivat is jelen van a H&M boltok polcain. A H&M ár/érték aránya kiváló vetélytársaihoz képest mind a sportos, mind az elegáns vonalat tekintve.

Erről híres: Megfizethető alap-, valamint formális darabok
Weboldal: www.hm.com

 

hm.jpg

 

Bershka

A fiatal, 1998-ban alapított Bershka az Inditex csoport tagja, csakúgy mint a Zara és a Pull & Bear. A márka főleg a fiatalabb korosztály számára készít ruhadarabokat, immár 64 országban. A spanyol divatmárka tökéletes választás a hétköznapi gardróbunk feltöltéséhez, ugyanis mind választékban, mind árban több, mint korrekt.

Erről híres: Megfizethető alap- és hétköznapi darabok
Weboldal: www.bershka.com

 

bershka.jpg

 

Pull & Bear

A spanyol divatmárka már az 1986-os évektől tervez és készít ruhákat. A márka a már említett Inditex csoport tagja. Az üzletlánc főleg a vagányabb, hétköznapi darabokat részesíti előnyben, mind a női, mind a férfi divatban. A ma már több mint 62 országban, 834 bolttal rendelkező vállalat, 2011-ben elindította webes áruházát is, amelynek köszönhetően kényelmesen, akár otthon ülve is lebonyolíthatjuk a vásárlást.

Erről híres: Modern, vagány hétköznapi darabok
Weboldal: www.pullandbear.com

pullandbear.jpg

 

H. E. by Mango

Egy újabb divatmárka, amely Spanyolországból indult. A Mango 1984-ben alakult a nők számára. Később, pontosan 2008-ban indították el férfi vonalukat H.E. by Mango néven, amely jelenleg Magyarországon csak Budapesten található, ellenben semmi ok az aggodalomra, hiszen webes áruházuknak köszönhetően bármely országból/városból megrendelhetjük a kiszemelt darabot.

Erről híres: Hétköznapi darabok, valamint öltönyök minden mennyiségben
Weboldal: www.hebymango.com

 

h.e. by mango.jpg

 

Zara

Meglepetésként egy újabb spanyol divatmárka. A céget, amely az Inditex csoport tagja 1975-ben Amancio Ortega, valamint Rosalía Mera alapította. A Zara legfőbb erénye, hogy egy ruha megtervezése és boltbajuttatása közt eltelt idő két hét, míg más divatmárkáknál ez akár hat hónap is lehet.A spanyol vállalat boltjaiban megtalálhatóak a gyerek, a férfi, valamint a női divat ruhadarabjai.

Erről híres: Extravagáns hétköznapi, valamint formális darabok
Weboldal: www.zara.com

 

zara.jpg

 

Reserved

Nagy meglepetésre a következő márka, azaz a Reserved nem a már megszokott spanyol tábort erősíti, hanem egészen új vizekre evezünk, méghozzá Lengyelország partjaira. Az első boltok még az 1990-es évek közepén nyitották meg kapuikat a vásárlók számára, amelyek száma mára már elérte a 110-et Lengyelország területén belül (kívül, főleg Európában megtalálható még további 120 bolt).

Erről híres: Elegánsabb, formális darabok mindenki számára
Weboldal: www.reserved.com

 

reserved.jpg

Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása